Без рубрики

У ЧОМУ НЕБЕЗПЕКА ПЕРЕГРІВУ ГАЛЬМОВИХ ДИСКІВ ?

Posted

У ЧОМУ НЕБЕЗПЕКА ПЕРЕГРІВУ ГАЛЬМОВИХ ДИСКІВ ?

На сьогоднішній день гальмівні диски виготовляються з високоміцних сплавів — легованої сталі або чавуну, які адаптовані під робочу температуру до 200 — 300 градусів за Цельсієм.
Під впливом гранично високих температурних навантажень змінюється структура робочих поверхонь колодок і дисків, що може звести ефект гальмування до мінімуму.

Найнебезпечніше, що в цьому випадку при спрацьовуванні притискних механізмів розпечені матеріали будуть просто прослизати.
Досвідчені майстри в автосервісі відразу розпізнають ознаки перегріву гальмівних дисків по характерним смугах синюватого відтінку на їх поверхні. У такого «синього металу» істотно знижується коефіцієнт тертя, що в дорожній ситуації загрожує серйозним ДТП.

Найчастіше подібне відбувається у прихильників екстремального водіння і любителів нервовою їзди в стилі «газ-гальмо». Нерідко перегрів супроводжується вібраціями і сторонніми скрипом при гальмуванні.